КОТЛИ
на мастилі

Пальник “ДРАКОША” на відпрацьованому мастилі та інших видах палива

Пальник Курашова Сергея (Drakosha) працюе на відпрацьованому мастилі, звичайній олії, нафті, мазуті, пічному / пиролизному паливі, дизелі і всьому, що може горіти.

Повністю автоматичний пальник на мастилі с СМС-сповіщенням.
Працює просто і надійно.

Про ПАЛЬНИК

Загальна інформація

Пальники на мастилі модель 25/40, 40/60,
60/80, 80/120 сконструйовані для спалювання відпрацьованих мастил, олії, мазуту, пичному/пиролизному паливі, дизель і іншому паливі.

Характеристики пальників

Модель

10/30

40/60

60/80

80/120

Теплова потужність пальника, кВт

10…30

40…60

60…80

80…120

Подавання рідкого палива в резервуар підігріву

Маслонасосом

Тиск повітря для розпилення рідкого палива, атм.

0,2…1,0

0,5…1,5

Витрата повітря для розпилення рідкого палива

15…60 л/хвилину

Витрата рідкого палива під час безперервної роботи, л/год

1…3

4…6

6…8

8…12

Середньостатистична експлуатаційна витрата, л/год

1,7…2,6

2,6…3,9

3,9…5,2

5,2…7,8

Споживана електрична потужність

Не більше 700 Вт

Вага

17 кг

Вага всього комплекту

20 кг

Технічні дані

НайменуванняРозмір (мм)
Діаметр фланця200
Діаметр сопла109
Довжина сопла70
Ширина пальника360
Висота пальника330
Довжина пальника340

Основні частини пальника

  1. регулятор тиску первинного повітря
  2. повітряний клапан первинного повітря
  3. масляний фільтр
  4. штуцер
  5. вентелятор вторинного повітря
  6. фотодатчик
  7. регулятор вторинного повітря
  8. фланець
  9. трансформатор розжига
  10. бронедроти
  11. корпус пальника
  12. захисний кожух тена
  13. кнопка энкодера
  14. блок автоматики
  15. електричне підключення
  16. сопло
  17. завихорювач
  18. форсунка
  19. датчик рівня палива
  20. датчик температури палива
  21. сапун
  22. зливний кран
  23. резервуар підігрівання палива
  24. повітряний штуцер
  25. місце кріплення
Схема Пальника "ДРАКОША"
Схема Пальника "ДРАКОША"

Опис роботи пальника

Паливо закачується з місткості запасу палива всмоктуючим насосом у бак пальника.
Поплавцевий вимикач регулює рівень палива у баку пальника.
Тен підігрівання мастила не включиться до тих пір, поки резервуар не заповниться паливом.
Контроллер регулює температуру палива у баку, і пальник стартує при досягненні встановленої температури палива за умови низької температури теплоносія і відсутності світла в камері згорання.
Контроллер здійснює спостереження за роботою пальника.
Через форсунку паливо подається на спалювання і змішується з первинним повітрям у підпірної шайби. Цим гарантується вільне згорання і безпечна.

Чому такий пальник ефективніший (у 4 і більше разів) за стандартне спалювання палива в печі (наприклад, за допомогою пальника Бабінґтона або звичайних дров)?

Даний пальник використовує наддув повітрям (на додаток до звичайного горіння подається повітря вентилятором), що дає змогу:
За рахунок наддуву в 2 рази ефективніше спалюється різне паливо (тобто вже в два рази спекотніше і економиться паливо).
За рахунок наддуву потік тепла всередині котла йде в 2 рази ефективніше (за рахунок зигзагоподібної будови котла, який не горів би взагалі без наддуву). Тепло не тікає даремно через трубу.
Ви не витрачаєте стільки часу на обслуговування котла, як робили це раніше (обслуговувати пальник треба раз на місяць, а не щодня/годину).
Якщо раптом котел зупиниться – прийде аварійне SMS (можна від’їхати від будинку на будь-яку відстань, а не постійно стежити за котлом).

Схема Пальника "ДРАКОША"
Паливна система:

Масляна магістраль має бути з’єднана з насосом і пальником, шлангом, що що поставляється в комплекті. Шланг необхідно додатково закріпити хомутами для запобігання витокам. Маслонасос має бути занурений в масло мінімум на 10 см. Витратна ємність для оливи повинна знаходитися у приміщенні, з температурою не нижче 0 градусів. Витратна ємність повинна розташовуватися не вище, ніж на 1,2 метра, рівня пальника і оснащуватися краном для зливу конденсату. Для стабільної роботи пальника масло має бути без негорючих рідин (вода або тосол) для цього необхідно на масляну магістраль встановити фільтр-відстійник.

Повітряна система:

До пальника необхідно підключити повітря від повітряного компресора через повітряний штуцер. Компресор має бути з мінімальною продуктивністю 29 літрів на хвилину або 1 кубічний фут на хвилину.
Для стабільної роботи пальника на повітряній магістралі необхідно встановити вологовідділювач.

Електричне підключення:
Фотографія мікросхеми
Фотографія мікросхеми
Перший запуск пальника:

Під час першого ввімкнення пальника на дисплей виводиться інформація про версію прошивки контролера. Щоб увійти в меню налаштувань параметрів пальника. Треба натиснути кнопку поворотного енкодера й утримувати натиснутою 5 секунд. Для вибору необхідних параметрів необхідно обертати кнопку, щоб перейти до наступного пункту меню, необхідно натиснути кнопку поворотного енкодера. Перший параметр – це BURN OFF. Пальник вимкнено, працює тільки дисплей, відображаючи поточну температуру.
BURN ON – пальник увімкнено. EXIT – вихід із меню налаштувань, ENTER SETUP- введення даних, перший параметр WATER TEMP, температура теплоносія, регулюється в межах від 10 до 90 градусів обертанням обертанням поворотного енкодера. Необхідна мінімальна температура теплоносія має бути не меншою за 55 градусів для стабільного горіння без випадання масляного туману на теплообміннику. Для кращого і повного згоряння в камеру згоряння можна встановити трубу-допалювач.

Другий параметр – WATER GIS – це різниця температури між увімкненням і вимкненням пальника. За допомогою цього параметра можна виставити проміжки ввімкнення і вимкнення пальника, і регулювати тим самим час роботи пальника. Межа регулювання від 0 до 10 градусів.

Третій параметр – OIL TEMP — це температура масла, межа регулювання від 10 до 105. Для кращого горіння, необхідно виставляти температуру від 76 до 105 градусів і вибирати 10 градусів, якщо використовується дизельне паливо.Після натискання кнопки енкодера на екран виводиться напис FINIHING, усідані зберігаються і записуються в енергонезалежну пам’ять.

Після того, як контролер перезавантажиться, на екран виведуться всі поточні параметри.

W: 22 температура теплоносія
O: 22 температура масла
на наступному рядку
L: LOW рівень масла низький, коли рівень норма – пише OK
O: PAUSE показує, що тен нагріву масла стоїть на паузі або показує
O: HEAT – нагрівання масла.

У цей час має качати маслонасос, якщо протягом трьох хвилин маслонасос не накачав масло, то на екран виводиться напис ERROR: NO OIL – помилка – немає палива (масла). Необхідно поміняти полярність на роз’ємі оливонасоса та вимкнути й увімкнути живлення. Контролер перезавантажиться і заново почне качати масло. Після закачування оливи увімкнеться тен нагріву масла і, при досягненні встановленої температури масла, пальник зробить три спроби розпалювання.

Якщо пальник не запалився, на екран виводиться напис ERROR IGNITION – помилка запалювання. Подальше відновлення роботи пальника можливе після перезавантаження або зняття і відновлення живлення. Якщо відбувається обрив датчиків температури або поблизу спрацювала високовольтна перешкода, контролер видасть помилку: “ERROR: WATER TEMP”, “ERROR: OIL TEMP”, “TEMP SENS ERROR” і через 30 секунд перезавантажиться і, якщо все гаразд, пальник продовжить роботу.

Основне регулювання

Регулювання потужності пальника здійснюється за допомогою регулювання тиску первинного повітря.
Регулювання твердих викидів і СО2 здійснюється за допомогою регулювання вторинного повітря.

Кожне додаткове юстирування кількості палива, первинного і вторинного повітря веде до зміни вмісту шкідливих речовин у відхідних газах і вимагає встановлення оптимальних показників

Для оцінки якості роботи пальника після кожного юстування, пальник повинен працювати протягом 10-15 хвилин.

 Вибір температури палива 
Найменування паливаТемпература
Ріпакова олія105 градусів
Відпрацьоване мастило70-105 градусів
Дизельне/пічне паливо10 градусів
Нафта50 градусів

Регулятор первинного повітря

Регулятор вторинного повітря

Сервіс пальника

1. Щомісяця і після спалення 1000 літрів палива
  • Фільтр, бак запасу палива і сітку маслонасоса промити.
  • Бак запасу палива очистити від води і шламу.
  • Почистити фотодатчик. Електрод розпалювання і підпірну шайбу почистити,
    сопла продути компресором, також перевірити відстань між
    електродами розпалювання (див. схему).
  • Перевірити наявність конденсату у фільтрі повітряного клапана.
2. Щорічно перед сезоном і після сезону
  • Сервіс виконати як в описі щомісячного сервісу.
  • Резервуар пальника і бак запасу палива ґрунтовно почистити.
  • Почистити або замінити трубки забору палива.
Фотографія пальника "ДРАКОША"